:: Jom Terbang ::

Bagi sesetengah orang, naik kapal terbang ni biasa je. Tapi, bagi org macam aku ni… Banyak pengalaman baru naik kapal terbang ni. Terutama proses sepanjang perjalanan kita Depart dan Arrive. Oklah, kali ni aku nak tunjukkan contoh tiket AirAsia dan juga tag utk kargo. Kargo merujuk kepada beg@barang2 yang kita tak bawa bersama dalam kapal terbang. Barang tu dia letak kat tempat barang. Maksimum berat utk kargo ni 20kg. Kalau lebih, ada bayaran tambahan…. Tiket AirAsia simple aje. Tengok la sendiri…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: