:: Kebakaran ::

Minggu terakhir sebelum cuti sekolah ari tu, dari petang lagi hujan lebat. Sampai ke malam hujannya. Dalam jam 7 petang (kat Sabah gelapnya = 8 malam), hujan dah berhenti. Akupun lepak2 tengok TV. Tetiba, terdengar orang menjerit minta tolong. Aku ingatkan suara orang menjerti dalam tv. Tapi bila dah silent kan tv masih dengar suara org minta tolong. Rupa2nya, ada kebakaran berlaku kat belakang umah aku. Jadi, dengan machonya aku turun ke sana untuk saksikan sendiri secara live kebakaran tu. Sampai2 aje api dah besaq. Tak dapat nak buat ape pun. Dapat tengok aje la…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: