:: KISSM Bil 4/2008 Final Exam ::

Sori semua… Tak sempat lagi nak buat ape2. Bizi nak ezam… Anyway, SELAMAT MENJAWAB UJIAN KISSM BIL. 4/2008 (06.12.08).

    • boni
    • December 3rd, 2008

    ahahahahaha…
    2 hari ja lagi…….
    bebas

    • kogi
    • December 8th, 2008

    assalamuallaikum wbt dan salam sejahtera sumer…

    Korang sumer sihat ke…
    nanti ada ape2 pasal posting bagi tahu yea…
    mana tahu dapat kat kelate…

    haha… aku confirm dapat kelate la….

    semoga menjadi guru yang bersahsiah baik…

    • nor asiah
    • December 10th, 2008

    assalamualaikum….

    ingatkan kuar ari ni pasal posting tu….blum kuar lagilah…
    kalu ada apa2 berita, jgn lupa bagi tau ek….

    bye….

    • kogi
    • December 12th, 2008

    assalamualaikum…

    hello geng sumer…

    risau kawe pasal posting ni….

    mintak2 dapat kelate…
    hehe

    • sod
    • December 16th, 2008

    woi..
    mimpi ke>????

    • sod
    • December 16th, 2008

    rozi bangun laaa
    sabahan ba kita
    ramai2

    • kogi
    • December 17th, 2008

    salam….

    sod,

    ko je la yang gi…
    ko tu bujang lagi…
    boleh la ke sabah…

    aku insya allah dapat kelate…
    tak mimpi pun… itu la kenyataannya…

    mana geng2 lain…

    wassalam

    • ady putra
    • December 19th, 2008

    sedih weeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiii dapat sabah

    • Mazlan
    • December 19th, 2008

    Kau orang ok ada geng kat Sabah…Ha aku ni satu-satunya Lelaki Melayu Terakhir dari semenanjung pun kena hantar kat Swak.Anyway tahniah semua ..semoga jadi guru yang cemerlang.Rasa nak nangis ni…emm terimalah seadanya..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: